Emblem – Καταχώρηση νέου συναλλασσομένου

 

 

Για να καταχωρήσουμε ένα νέο πελάτη/προμηθευτή, από το μενού επιλέγουμε: Συναλλασσόμενοι >>  Πελάτες/Προμηθευτές.

Μας εμφανίζει  τη λίστα συναλλασσομένων που έχουν καταχωρηθεί ήδη, και πατώντας το πράσινο κουμπί Προσθήκη μας ανοίγει να συμπληρώσουμε τη φόρμα για να κάνουμε νέα καταχώρηση πελάτη/προμηθευτή:

 

Φόρμα καταχώρησης Πελάτη

 

Ανάλογα τι είναι ο συναλλασσόμενος  που θέλουμε να περάσουμε, τσεκάρουμε Πελάτης, Προμηθευτής ή και τα δύο και στο πεδίο ΑΦΜ καταχωρούμε το ΑΦΜ του συναλλασσομένου.

Πατώντας αναζήτηση στοιχείων με ΑΦΜ το σύστημα ενημερώνει αυτόματα όλα τα απαραίτητα στοιχεία για την έκδοση παραστατικού.

 

 

Συμπληρωματικά μπορούμε να καταχωρήσουμε τηλέφωνα επικοινωνίας και email (αν θέλουμε να στέλνουμε με email/sms τα παραστατικά στον πελάτη).

Αν δεν έχουμε ενεργοποιήσει ειδικούς κωδικούς την υπηρεσία αναζήτησης στοιχείων με ΑΦΜ, συμπληρώνουμε τα πεδία χειροκίνητα.

 

Πελάτης Λιανικής

 

Σε περίπτωση που θέλουμε να καταχωρήσουμε ένα γενικό πελάτη λιανικής, που θα τον χρησιμοποιούμε σαν “κουβά” για να κόβουμε τις αποδείξεις παροχής  σε αυτόν, τότε απλά συμπληρώνουμε επωνυμία ΠΕΛΑΤΗΣ ΛΙΑΝΙΚΗΣ και Επάγγελμα ΙΔΙΩΤΗΣ.

 

Όταν τελειώσουμε με τα στοιχεία που καταχωρούμε στη φόρμα, τέρμα κάτω βρίσκεται το κουμπί Καταχώρηση για να αποθηκευτεί ο πελάτης μας.

 

 

 

Με το κουμπί Διαγραφή, μπορούμε να διαγράψουμε έναν πελάτη/συναλλασσόμενο, εφόσον βέβαια δεν έχει χρησιμοποιηθεί σε κάποιο παραστατικό.

Το κουμπί Έξοδος, μας βγάζει από τη φόρμα και μας πάει στην προηγούμενη οθόνη.

 

 

Γιατί χρειάζομαι το emblem;

Συχνές Ερωτήσεις

 

Οδηγίες